Vlasy

Brúzgam po internete a snažím sa nájsť veľmi dobré sérum, či bezoplachovú kúru na vlasy, ktoré by spĺňali moje požiadavky. Moje vlásky sú extra dlhé, stále farbené, takže sú suché, lámavé, bez života, bez !vlhkosti!, drsné na dotyk, takže produkt musí byť veľmi kvalitný.
Našla som tri alternativy,čo ma zaujali.
Je to bio Arganový olej (dosť drahý ale 15ml flaštičku som našla za 9eur). Získava sa z argánového stromu, ktorý rastie v Maroku. Používa sa nielen na vlasy, ale aj na pleť, či nechty. Zabezpečuje ochranu proti škodlivému slnečnému žiareniu alebo teplému vzduchu z vášho fénu, vlasy po ňom získavajú lesk a zlepšuje ich upraviteľnosť. Stačí nepatrné množstvo na celú dĺžku pred úpravou alebo len tak, keď príde na chuť:)

Druhý produkt je TIGI Bed Head Dumb Blonde Smoothing.Nedajte sa zmiasť názvom. Je určený pre suché chemicky upravené vlasy, nielen pre blondínky:D. Uhladzujúca a formujúca pasta, dodáva texturu, zabraňuje krepateniu a zaceluje roztrapkané končeky. Vlásky budú jemné a lesklé bez zaťaženia. Ten teglík ma 50ml stojí od 280kč do 350kč, čo som našla.


A tretí tá istá značka Tigi Bed Head Some Like It Hot. Sérum s ochranou proti vlhkosti a teplom s úžasnou vôňou. Chrání vlasy pri tepelných úpravách. (i pred slnkom). Vyhladí a skludní Vaše vlasy, tiež uľahčuje rozčesávanie a dodává zdravý lesk. 100ml za zhruba 150kč.


Na všetky tri som počula výborné ohlasy, ale najťažšia časť je si vybrať:)

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

One Response to Vlasy

  1. Pokud na všechny tři jsou fajn ohlasy, tak určitě kup ten nejlevnější na počet ml. ;)

    Pěkný den
    Tom

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

O mně

Tralala

Search This Blog

Blogroll

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.