Prázdniny

Včera som sa vrátila z upršaného Hamburgu do Prahy, kde sa počasie umúdrilo v rámci možnosti. Cesta domov bola masaker asi 8 hodín ale stálo to zato. Hamburg je krásne mesto. Veľkéééééé, plno obchodov(akurát mali zľavy tak som to vychytala:),úplne chrlí históriou tými úžasnými sochami na každom kroku či starými budovami. Ak máte radi živé veľké mestá, tak odporúčam.
Moje leto (i keď to zatiaľ nevyzerá na leto) začalo určite výborne. Po Hamburgu plánujeme nájsť ultra last minute dovolenku niekde v teplúčku pri mori za dobrú cenu. Predstava dovolenky ako má byť...ležať, slniť sa, popíjať džúsik alebo sa hrať v piesku či plávať v mori. Na konci prázdnin pojdeme na Slovensko za rodinou navštíviť Oravský zámok,na ktorom som ešte nebola ale na obrázkoch vyzerá božsky, presne v takom by som chcela bývať :D. Chceli by sme zájsť na menší výlet do Budapešti, poobzerať sa , ja budem aj nakupovať :) klasika. A od septembra do práce ach jo.
A čo plánujete vy? Dúfam,že tiež cestovanie či výletiky, lebo cestovanie je moooooc fajn!
Hamburg
Hamburg2
Raj
Ďalší raj
Oravský hrad
Oravský hrad2

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Prázdniny

  1. ten Hamburg ti závidím.. :) a podľa mňa je Oravský hrad najkrajší na Slovensku :)

    OdpovědětVymazat
  2. ano? tak to som rada ze sa tam konecne vyhrabem:)

    OdpovědětVymazat

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

O mně

Tralala

Search This Blog

Blogroll

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.