Kozmetika

Dnes som sa rozhodla napísať článok o kozmetike, ktorá ma zaujala,potešila či naopak. Preferujem netestovanú kozmetiku ( prečo práve takú nájdete na www.pokusynazviratech.cz ) alebo bio kozmetiku, ktorá neobsahuje zbytočné chemikálie, ktoré môžu viacej poškodiť ako pomôcť.
Začnem klasicky veľmi obľúbenou značkou LUSH (www.lush.com). Ja osobne milujem ich vône, čo sa šíria po celom Palladiu a lákajú zákaznikov, tie, ktoré vydržia naozaj dlho . Tiež zdôrazním ich príjemné textúry (želé som chcela spapať) alebo rovnako príjemný personál. Čo najskôr tam musím opäť zájsť!
Druhá klasická značka, čo netestuje na zvieratkách je YVES ROCHER (http://www.yves-rocher.cz).Na mňa je asi až príliš drahá, ale musím povedať, že tých pár kúskov, čo som si odtiaľ odniesla stálo zato a určite využijem momentálne zľavy. Kvalitné ingrediencie,krásne prírodné vône, proste firma,ktorá sa stará ako jedna z mála, o planetu rovnako ako o nás ženy.
Tretia a najlacnejšia alternatíva je ALVERDE (dm drogerie). Od alverde mám od telových gélov po make up, čo sa týka dekoratívnej kozmetiky je vcelku slabá, kdežto starosť o telo ,vlasy a tvár je výýýýýborna. Peelingy, geliky, šampóny odličovače atď. mi spravili naozaj dobre! Výber je menší ale myslím, že si určite vyberiete.
Ostatné značky len na oko spomeniem
: The body shop ( www.thebodyshop.com)
: L`occitane (www.loccitane.com)
:Manufaktura ( www.manufaktura.cz)
:Marks and Spencer (www.marks-and-spencer.cz)                   
: Mary Kay (www.marykay.cz)
:100%pure (www.100pure.cz)
:Melvita (www.melvita.cz )
.....a mnoho ďalších...stačí sa ma opýtať:)

I decided to make post about cosmetics, which are not tested on animals, using some natural ingredients...more informations  here: www.peta.org
I have three the most favourite brands : LUSH, YVES ROCHER and ALVERDE (easy to get it in slovakia or czech)
More of the brands above...You have to search to be more informed and you can save innocent lifes! Think about it!

Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Používá technologii služby Blogger.

Popular Posts

O mně

Tralala

Search This Blog

Blogroll

Swedish Greys - a WordPress theme from Nordic Themepark. Converted by LiteThemes.com.